"Ska vi shoppa istället?"

Åh så himla trött jag är! Låg vaken för länge i natt och pillade med mitt cd-omslag som jag ska lämna in på medietekniken imorgon, det är ju så kul att man inte kan sluta! Vaknade relativt tidigt dock, gick upp och duschade, åt lite och gjorde mig i ordning innan jag åkte mot Marcus för att plocka upp honom och sen åka mot stan. Eftersom killen är halvt invalid behöver han skjuts när han ska någonstans och idag var det min tur att agera sällskap när han skulle till stan för ett sjukhusbesök. Mackan hoppar runt på kryckor så det tog ett tag att komma någon vart, men tillslut kom vi fram till sjukan, för att sedan vända rätt fort. Egentligen skulle jag varit i skolan, men så blev det inte heller. Bestämde oss för att vårt stadsbesök inte skulle vara ett totalt slöseri med tid så vi shoppade istället, eller Marcus hoppade runt och shoppa medan jag bar påsarna! Efter några timmar i stan åkte vi hemåt, stannade på vägen och åt lite lunch innan vi kom hem till nynäs igen, släppte M hemma och här är jag nu. Var länge sen jag spendera ett par timmar själv med Marcus och BFF-kvalitetstid är mer än nödvändigt ibland så dagen har varit bra, riktigt bra.

Nu blir det kycklingwok och sen plugga tills ögonen blöder, men först borde jag nog stänga ögonen och vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0