Vilken start på veckan!

Två härliga dagar i rad jar jag haft och jag känner verkligen att det är på det här sättet som jag faktiskt kommer att få tiden att gå på vardagarna också, att omge mig av människor jag tycker om och skrattar med. Igår var jag i skolan fram till typ 14 sen åkte jag hem till Sandro & Adde och tittade på solsidan och kramades med min alldeles egna pepparkaka, som jag saknat henne! Marcus kom förbi en sväng och jag och jessica drog på varsit håll hem och åt innan jag plockade upp henne för mat-inköp och ännu mera kramandes, vi hamnade i vardagsrummet hemma hos oss där vi åt glass och hade det mysigt.

Vaknade trött och med mina ständigt återkommande UPI besvär, ville bara dö. Masade mig dock iväg till skolan och väl där flöt dagen på. Åt lunch med Anna & Sofia och planerade för ett projekt på eftermiddagen åkte sedan hemåt runt tre. Pratade med Stina påvägen hem och vi bestämde oss för fika så jag åkte till S & A med fika till mig och Stina! Sen pratade vi och hjälptes åt med att göra mat till grabbarna. Efter att alla var mätta och belåtna bestämde vi oss för en dejt så vi åkte och handlade lite och hyrde film för att sedan parkera oss i soffan framför en skräckis. Marcus kom också förbi för att titta på film och bara umgås. Jag gillar inte skräckisar men pina mig igenom det ändå. Efter filmen pratade vi länge och mycket om livet, om att bli vuxen och allt annat mellan himmel och jord. När klockan var runt midnatt så skjutsade jag stina till sin bil och marcus åkte hemåt. När jag kom hem kände jag ett sådant himla lugn över att återigen kunna känna att livet kanske ordnar upp sig till det bästa ändå, tillslut. Jag kan inte förstå att det var cirka ett år sen som det var vi tre, varje kväll, det är så mycket som kan ändras för att sedan ändras tillbaka, på endast ett år. Livet är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0