Duktiga jag!

Det är en väldigt pigg Tilda som idag sitter i skolan och pluggar! Yes, jag är själv förvånad, jag e pigg och jag pluggar till tentan imorgon, i skolan, det händer inte allt för ofta! Ska snart bege mig in mot stan, måste springa in på någon butik och köpa några vanliga t-shirts, det är typ allt jag använder just nu med typ kofta, kavaj, jeans eller skinnbyxor till men alla mina börjar bli utslitna och så har jag typ ingen snygg heller så, några vanliga basplagg vore inte helt fel. Annars händer det inte så jätte mycket idag, skulle behöva mig ett träningspass ikväll och plugga, hoppas på att få en glimt av min fina Jess också.

Åh vad jag skulle vilja hoppa i min glittrigakavaj och dra på party ikväll, kom helg, kom!

Kommentarer
Postat av: Aleksanderleila

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2012-08-07 @ 13:20:30
URL: http://aleksanderleila.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0