Fjärde januari

Om en månad fyller jag 21 år, satan vad gammal jag börjar bli! Egentligen är det väl inte siffrorna som år så höga utan mer att tiden går så förbannat fort, åren bara springer förbi och inte blir man ju yngre direkt! Jag tycker faktiskt att jag börjar bli gammal, inte för gammal, men gammal, perfekt gammal? Lagom gammal? Vad vet jag men dom säger ju att detta är den bästa tiden i livet, vi får väl hoppas att det stämmer. Om man inte tar varje chans man får till äventyr och upplevelser så hinner man egentligen inte så mycket på ett år, eller så är det så att man kanske gör så mycket att man inte minns allt? Eller att tiden går så fort att vissa saker inte hinns med? Jag vet inte, tid är svårt. Nej egentligen är det inte siffrorna utan tiden som rinner iväg, 20, 21, 22, 23.. examen, 24.. jobb, 25, 26.. barn? Det känns bra att kunna säga att jag är 21 år och har åldersnoja, not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0