Seriously, this just made my year!

New York, maj-2011

Japp nu är det bestämt, vi åker till min absoluta favorit stad i hela världen i maj, en vecka. Denna gång är sällskapet ena halvan av familjen (Mamma & Uffe + systrar) och Henkan. För mig blir det tredje gången i New York, för Henkan andra och familjen är fortfarande NYC oskulder. Efter två gånger i NYC har jag lärt känna staden väldigt bra, jag har mina favorit ställen och så finns det såklart en hel del oupptäckta skatter, det ska bli så kul att få dela med mig av mina favorit platser till familjen och att upptäcka nya tillsammans med dom. Men roligast ska det bli att få se dom uppleva allt detta för första gången, New York är otroligt speciellt och jag vet att dom kommer att älska det lika mycket som jag gör och förhoppningsvis kommer dom att förstå och dela min New York hysteri med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0