Straffar mig själv

Jag är verkligen sämst på att blogga, men dagarna fylls av så mycket annat som är så förbaskat roligt och tråkigt att tiden bara försvinner. I helgen har jag haft en massa skoj med den utökade familjen, ibland är det precis det man behöver. Straffet för allt detta kul är dock mindre roligt? Hemtentan. Jag har haft den sen i torsdags, skrev något papper i fredags och sedan har det bara legat, till ikväll, jag är bedrövlig. Nu sitter jag här, med nio timmar kvar till inlämning och skriver för glatta livet, tid tar det men bra hoppas jag att det blir. Veckan bjuder på ett relativt lugn med undantag för ännu en tenta på tisdag och plugg till den som avlöser inlämningen av denna, men man ska känna att man lever. På lördag åker min andra halva bort, heartbreaking. Tänkte ringa Mickan och höra om hon har planer för helgen, en bit mat och ett glas vin med en fin vän vore inte helt fel. Men nu, tenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0