This sucks

Jag har en haft en sån jäkla vecka på både gott och ont. Månadens värsta vecka i en tjejs liv har utspelat/utspelar sig, har fått jordens jäkla humörsvängningar, ledsen, glad, deppig, arg, frustrerad osv.. har upplevts ett års känslor på en vecka and still happening. Tillråga på allt, massa helg jobb, 36 timmar's helgjobb för att vara exakt. I morgon jobbar jag 7.30 - 16.00 sen hem för att sova och äta och sen är det dags för ännu ett pass, natt.. 21 - 07.. Hoppas att mitt humör är mer stabilt imorgon annars kommer jag nog sitta på jobbet och gråta, skrika eller vara deppig, ensam hela natten. Första gången i mitt liv jag ska jobba natt, det kan bli minst sagt intressant. Måste ladda upp med en massa saker för att hålla mig vaken, tjoho. Nu ska jag vara med Jessica en stund, måste umgås med henne varje minut jag får över, jag kommer dö när hon åker till Thai annars. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0