Harry Potter, the end!

Jag har extremt bred filmsmak, jag gillar allt från romantiska jätte löjliga komedier till action och skräck, en genre som ligger mig varmt om hjärtat är också fantasy (till en viss grad) och därav tillhör Harry Potter favoriterna! Harry Potter har funnits med i tio år av mitt liv, den första filmen kom när jag var tio - elva år och det är därför inte konstigt att jag gillar dessa filmer så mycket som jag gör, de har ju funnits med i halva mitt liv. Ju äldre jag blivit, ju äldre har karaktärerna i filmen blivit. Imorgon ska vi på världspremiären av filmen, sista Harry Potter filmen, slutet. Känns vemodigt men extremt spännande, hur kommer slutet att se ut, jag har väntat i tio år på sista scenen, spännande är bara förnamnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0