Död, dödare, Tilda.

Den här bloggen är lika död som den som normalt försöker att skriva här. Dagarna springer förbi och jag har dunder mycket saker för mig hela tiden, kul men väldigt hektiskt! Nu är våren iallafall här vilket jag tycker känns helt underbart, häromdagen tog jag en lång prommis på Lövhagen med mamma, alva och Rocky och solen brände faktiskt lite lätt i ansiktet, fantastiskt! Grillat har vi gjort för första gången den här veckan också, Uffes burgare, mums, i helgen eller nästa vecka ställer vi upp vår egna grill på balkongen!

Just nu håller jag på och kollar på aktiviteter i New York.. Det är åtta veckor kvar tills att vi åker men jag har bestämt mig för att bjuda familjen på något roligt i New York, en överraskning som de inte kommer att veta något om och sådant kräver lite planering! I övrigt är det projektarbete i skolan och väldigt mycket att göra men imorgon tar jag helg! Firar helgen med bio med fina Emma imorgon kväll vi ska se "Hur många lingon finns det i världen", den verkar smått fantastisk.

Kommentarer
Postat av: emma

yeey! längtar!

2011-03-24 @ 21:36:37
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: Tilda

Åh finis! Jag med!

2011-03-24 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0