En helg med fina vänner!

Haft en satans bra helg! Först tacos med familjen och sen bio med emma i fredags, en riktig skrattfest! Lördagen spenderades med att storstäda hela lägenheten och sen äta sushi med Henkan & Adde. Vi satt sen i soffan hela kvällen och pratade, skrattade och tittade på tv. Grabbarna snarkade gott i soffan runt 12 tiden och då gick jag in o sovrummet och tittade på film. Vaknade trött som attans imorse men drog oss upp och gjorde oss i ordning. Mötte Adde och Therese på parkering och åkte sen ut på havsbadet för Brunch bestående av; äggröra, bacon, paj, sallader, kyckling, potatis, lax ostar, kex, pannkakor, frukt, desserter och en massa kaffe, det satt väldigt fint i magen! Under brunschen disskuterade vi vad vi skulle spendera resten av dagen med och till Henkans stora besvikelse så föll valet på Ikea, så efter brunchen brummade hela gänget dit. Köpte blommot, sängkläder, hyllor och diverse småsaker. Väl hemma hann jag ta en powernap sen bar det av till pappa för middag bestående av kött och potatis med glass till efterrätt. Min mage är inte van vid att äta två enorma mål (plus några småsaker) på en dag så kroppen har varit i chock och jag har haft magont hela kvällen, men det vare värt, vi har haft så otroligt trevligt! Nu väntar en lång vecka med massa jobb i skolan och sen hoppas jag på en massa bästis mys, det har inte blivit något sånt i veckan och så har vi varit separerade en hel helg vilket knappt hänt sen i September, saknar dig min fru!


Min andra tallrik Brunch, slurp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0