Lyx!

Vi har jobbat med ett grupp-projekt i skolan i en vecka nu och deadline är imorgon. Kom till skolan imorse och vi jobbade på hårt och blev färdiga redan klockan 13, helt klara! Det betydde att vi alla lugnt kunde gå hem klockan 13 och så inget arbete med detta imorgon, vilket betyder sovmorgon till typ 10.30! Kom hem redan vid klockan 15 idag och då hade jag dessutom uträttat några ärenden och nu ligger jag här i sängen och tittar på tv, vilket jag kan göra hela kvällen utan dåligt samvete!

Köpte dessutom senaste numret av Amerikanska Vouge idag som pryds av Gaga herself så den ska jag gotta mig med ikväll, tror jag toppar det med mitt nya te och lite choklad!

Kommentarer
Postat av: emma

skönt att ni blev klara tidigt! har varit borta nu så nu saknar jag ditt söta fejs! men vi kanske ses något på torsdag i skolan?



pussis.

2011-03-29 @ 21:06:34
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0