Summers comming up!

Idag bokade vi biljetter till Summerburst, satan så kul det ska bli! David Guetta, Prydz och Avicii m.fl. tio timmar lång fest, det kommer att bli så sjukt roligt! Känner att sommaren kommer att bli bra, trots mycket jobb, missad midsommar (älsklingshögtid efter julen) och lite fritid men jag försöker att tänka positivt och försöker istället unna mig små saker som kan underlätta under sommaren. Summerburst är en typisk unning, en liten mini semester någonstans i slutet på juli kommer också att bli en unning, likaså all shopping jag ska göra i New York, awesome!! Jag älskar att ge mig själv små belöningar och att unna mig, man lever bara en gång. I New York ska jag köpa ett par nya solglasögon eller ett par löjligt dyra skor, det är jag värd, alla gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0