Travel Organizer

Det finns inget jag avskyr så mycket som när man reser och ska ha koll på alla dokument, pengar, pass, biljetter, bagagelappar, hotellbokningspapper osv. Oftast räcker det inte med att hålla koll på sitt eget utan min andra hälft låter alltid mig ta hand om hans saker också. Passet där, biljetten där, andra passet i det facket blaha blaha, det är ett under att jag ännu inte tappat bort något av ovanstående när jag rest med tanke på att min handväska alltid är som ett stort svart hål! Bestämde mig därför för att göra något åt saken och började leta runt på nätet och hittade en såkallad "Travel Organizer", perfekt! Precis vad jag letade efter, klick klick.. "Din vara kommer att vara hos dig inom 3-5 dagar". Nu har jag möjlighet att lägga alla dessa saker på samma ställe och dra igen! Bättre att hålla koll på en sak än på tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0