Onödigt med rubrik

Mitt lantisliv blev kort men rätt så intensivt. Jag och min fördärvade kropp gav upp idag och åkte till doktorn efter 4 dagars magkramp, illamående, spyningar och så vidare. Men innan det så hann jag iallafall ut till Yxlö med tjejerna och myste en hel kväll, en natt och en dag. Vi mös i solen, åt och bara hade det trevligt, de andra drack lite också för att göra det roligare men jag stod undan för min kropp säger som sagt nej. Åkte till doktorn när jag kom fick en ny tid för återbesök och sen åkte jag hem och vilade en stund. Fick erbjudande om att följa med och grilla så det gjorde jag, dock grillade jag inte men jag satt vid elden och bara hade det trevligt. Nu kom jag precis hem och jag tänker snart hoppa i sängs. Bilder och sånt från Yxlö kommer så fort som Jess med kamean har kommit hem villket då blir imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0