The sisterhood of the travelling pants

Jag saknar min bästa vän, jag behöver henne nu. Jag behöver alltid henne men speciellt nu, kom hem älskling.
"Keep shining, keep smiling, knowing you can always count on me, for sure,  that's what friends are for"

Jag älskar den här filmen "The sisterhood of the travelling pants" det är när jag ser sånna här fina filmer som jag verkligen, verkligen uppskattar vad jag har, mina vänner. De som alltid ställer upp för mig, täcker min rygg och finns där när det finns en massa att prata om. Jag behöver dem varje dag, det kan vara små saker och stora saker men jag vet att dem finns, de gör dem verkligen. Speciellt Mickis, jag älskar henne, min absolut bästa vän i många år och fler vet jag att det kommer att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0