Vart är sommarlovet?

Idag var det första schema skoldagen, vi pratade bara på de flesta lektionerna. Imorgon blir det nog lite samma sak men i något ämne sätter vi nog igång. Efter skolan väntade jag på Charlie i en timma och lite till, ett tag tillsammans med mickis som väntade på albin men annars ensam. Tänka sig att samhällarna slutade före både elarna och teknikarna idag. Efter skolan åkte vi på den väldigt trånga bussen hem till Charlie och där gjorde vi ingenting någon timma innan jag åkte hem. Träffade lite folk och åt, kändes väldigt mycket som old times, det var skönt att prata lite. Efter det gick jag på ica och köpte godis innan jag åkte hem och nu har jag oc kväll med mig själv. Jag + mitt nya te+ mitt loka vatten och min godispåse, det är himla mysigt.

Jag har kommit fram till en sak idag, det känns som jag redan gått i skolan ett tag och inte som det precis varit lov, ge mig sommarlov igen, jag saknar det! Imorgon är det kräftskiva och sen ska jag sova på mitt favoritställe hela helgen, det ser jag sååå mycket fram imot!


Mina inlägg hamnade i fel ordning, detta inlägg skrevs före det inlägget under, det blir lite konstigt när man läser annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0