Morgonen då allt gick fel

Jag har haft en helvets start på den här dagen. Tågen var inställda och det skedde när jag stod där och väntade. 15 minuter innan mitt prov, vad skulle jag göra? alla bussar som passade hade gått och hur jag än bar mig åt skulle jag bli sen, ringde runt och letade skjuts för att ta mig dit så fort som möjligt, ingen svarade. Sprang till stationen lyckades hitta en buss fick gå av vid kvantum springa till skolan, kom dit hög röd, hade glömt miniräknaren hemma, sara mötte mig det hade vi bestämt så i all hast hann jag låna den av henne, hann inte till skåpet tänkte "köper en penna på vägen det går fortare", kom till Cafeterian pennorna var slut. Kom en kvart försent, fick skriva provet med en tredjedels penna lånad av läraren och med en miniräknare som var en större vetskap än provet, men jag ska inte skylla på min dåliga start det hade gått käpprätt åt helvete precis som det gjorde nu.. ändå.

nu är det där matte provet iallafall äntligen avklarat och alla andra skolarbeten med för den här terminen, jag är så nöjd för jag ligger inte efter med någonting och inte heller har jag några rester trots att det gårr förbannat dåligt för mig den här terminen så håller jag fortfarande tempot, kanske bättre än någonsin till och med. Så trots min dåliga start så är jag grymt lycklig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0