A Cinderella Story

Okey I'm like watching "A Cinderella Story" Love it. En ultimat tjejfilm, jag har sett den 3 gånger nu på två dagar, så jag jobbar på med den filmen ganska bra. Jag vill också ha min "Prince Charming" och speciellt om han heter Chad Michael Murray och är lika himla underbar som har är i filmen, varför är film, film och inte verklighet? Man får väll inse att askungen bara är en saga, men synd det igentligen.

Jaja jag kom iallafall inte ut i solen idag, jag städade klart mitt rum och sen in i duchen och nu ligger planerna på att åka på Harry Potter med sex tåget, jag och sex killar kan det bli bättre eller? Skulle inte tro det. Det tog dock en stund att komma fram till vilka som skulle med och inte och när vi ska åka och vilken film men jag fick iallafall min önskan igenom -Harry blir det & det är nog lika bra jag menar det är inte lätt att få 7 film nördar att gå och se e film på bio som ingen sett. Inatt hade vi ganska roligt, jag, John och Pekka satt länge och planerade att vi skulle cykla 1,9 mil till Sorunda för att se hur lång tid det tog innan Pekka helt och hållet förstörde planerna så såg det faktiskt u som vi var på väg. Efter det låg planerna på att gå till John och spela nintendo eller titta på en film men jag lyckdes inte komma iväg utan fastnade framför msn spel med Patrik och somnade klockan 6. Fick stryk i dam spelet men jag skyller på nybörjar tur. Nu ska jag snart börja göra mig i ordning och sen ska jag gå och hämta pengar till mat och sånt hos min mamma och posta ett brav åt min pappa. Puss och kram Tilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0