Hemlig plan aktiverad

Den här kvällen fick en intressant början, minst sagt! Malin har spöat mig i msn spel 4 gånger och hon hävdar att det var bara pågrund av skicklighet dock så vet både hon och jag att det berodde på att jag kom åt en massa grejjer på mina drag som gjorde att hon kunde vinna!

Dessutom har vi kommit på en dold hemlighet som någon hållt djupt inom sig:

"_ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ must die" och det kommer att bli bitchigare, blodigare och mer känslosamt än i John tucker must die!

Kommentarer
Postat av: Malin

det var skilklighet! och japp, myyycket blodigare än i filmen!

2007-07-24 @ 23:37:29
Postat av: Tilda

verkligen inte skicklighet det har du redan erkänt! japp mycket mycket blodigare än i filmen (där det nästan inte förekommer något blod?)

2007-07-25 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0