London <3

Som jag sa förut så vägrar jag och mina närmaste vänner inte känna den minsta sommren pågrund av det dåliga vädret. Så ikväll badade vi ändå, under tak dock men ändå ute som i ett växthus ungefär! (Bilder kommer i morgon)

Fick just veta av min pappa att jag kan få jobba längre än bara nästa vecka ut, att jag faktiskt kan få jobba så länge som jag själv vill. Måste erkänna att det lockar för det ger ju pengar och om vädret ska fortsätta vara såhär så kan jag nästan lika gärna jobba men samtidigt så är jag så trött på att jobba, jag vill bara sova vidare varenda morgon när jag ska gå upp och när jag kommer hem vill jag bara gå och lägga mig. Sitter iallafall just nu och tittar på resor (Vet inte hur många gånger jag gjort det senaste två månaderna) jag är just nu sugen på en storstadsresa, mormor har pratat om att hon och jag ska åka till New York men blir det inte det så är jag grymt sugen på Paris eller såklart London, att jag älskar den staden är antagligen ingen hemlighet, den är underbar och jag skulle utan några tvivel vilja bo där. Det är något speciellt med den staden, tempot, folket, Shoppingen, kulturen och den underbara miljön, London är underbart vackert. Jag vill åka dit nu igen, tredje gången gillt. För att komma dit och kunna leva där kanske jag behöver den där extra arbetstiden som min pappa erbjuder mig, ja som sagt det hänger lite på vädret. 

En annan stad jag är väldigt sugen på är Rom, även där är det otroligt vackert men samtidigt är det en stad som känns lite mer romantisk, dit man tar sin älskade och överallt man tittar ser man bara helt underbart kära par, usch vad deprimerande, när är det min tur? Förra gången jag var där var jag kär, men hade inte den kära med mig, bara då var det deprimerande, tänk nu? Nej London <3 mig och jag <3 London, jag vill dit, kanske kan fråga mamma och pappa om lite bidrag trots min kommande Turkiet resa, känns skönt att jag iallfall har något planerat även om det är en viss tid kvar till dess. Nu ska jag lyssna på lite musik och sen försöka gå och lägga mig i tid för om jag inte sa det så är det när man borde sova som jag inte kan sova! 

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0