Bekant möte

Hittade en jätte bra outfit till i morgon men efter att jag tvättat byxorna hittade jag jätte fula fläckar som visade sig inte gå bort, mina vanliga tur. I morgon är det somsagt avslutning, det ska bli så skönt kan inte förstå att ett år gått så här fort. Sitter just nu hemma ensam i mörkret och tittar på Coyote Ugly, jätte mysigt om jag inte varit mörkrädd men jag ska grejja det här. Träffade en barndomskompis på bussen i dag när jag och Mickis åkte hem, vi pratade inte, för det var verkligen många år sedan vi sågs sist. Funderade länge på om han kände igen mig och jag tror verkligen han gjorde det med tanke på blicken jag fick när jag gick av. Alltid mysigt med gamla bekanta ansikten, speciellt när det gamla bekanata ansiktet var den första kärleken. Mamma berättade att han var i Nynäs hos sin moster hela sommaren, hon tyckte jag skulle höra av mig. No way men jag hoppas vi ses igen så jag kan ställa mina frågor jag haft ett tag. Nu är det dags att sova lite, sova bort min verk jag har eftersom jag bränt mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0