BLODIGT himla allvar

Tusan, jag hatar att jobba. Klockan är 07.20. det betyder att jag sovit i ungefär en sådär 4 och en halv timma i natt. Jag slaravde som tusan, jätte dumt och idag är jag trött som satan, kanske bara just nu. Var iallafall i Sorunda hela dagen, umgicks, spelade mycket spel tex risk och med andra ord, lira fotboll och tittade på film och på FCZ. Ja suck, jag kunde fixat det bättre. Jag & Emma var grymma på spel dock inte på RISK men på allt annat. På med andra ord blev Emma en skit dålig förlorare och när vi spelade fotboll slutade det med att jag nästan ville döda Sandro, inte mycket til överseende för att förlora med andra ord. Nej idag har jag några "små" söta blåmärken efter fotbollen igår, där det blev blodigt allvar för min del (& för alla andras). Hade iallafall en mysig dag/kväll men jag kunde fixat det där med hemgången tidigare än att komma instapplandes klockan 02.30 fick som tur var skjuts av Bulan, men ändå slarvigt. Nu ska jag åka med pappa till jobbet, ska äta fruskost där innan jag börjar klockan 08.00 (slutar 12.00) då ska jag ringa Mickis och hoppas på att solen tittat fram tills dess. Får berätta lite mer sen. / /Tilda

GRATTIS våran Clara på din födelsedag, hoppas du får en helt underbar dag <3!
& sist men inte minst The king has landed!

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0