FREDAG

Det är himla kul hur vissa människor kan få en sak
att bli en helt annan bara genom några simpla enkla ord. 
Jag är ändå rätt glad att vissa människor kan vända för mycket
på sanningen för det får mig genast att inse hur lågt vissa kan gå. 

Det är ingen värme utan det blåser jätte kallt ute, inte ens mysigt. Det ska inte bli så fint väder på hela helgen, tur att jag inte har planer på att ligga på stranden i morgon då. Hade ett halvt långt samtal med Emma påväg mot badet idag, känns nästan som jag saknar Empsi Pemsi lite, vi har inte träffats på några dagar nu.
Ikväll ska jag vara med Mickis! Nej nu ska jag och mina nya jeansshorts vandra vidare mot en ny spännande sommarkväll (nu lät jag poetisk och som jag hade värsta planerna, så är inte fallet)//Tilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0