God morgon

God morgon, jag gick upp extra tidigt idag för att inte behöva stressa det minsta och för att inte missa min och Fannys bestämda mötestid på 09.00. Har packat alla mina böcker i min väska nu, den väger ton. Ska lämna in alla böcker idag och om jag hinner har jag tänkt städa upp i mitt skåp idag om jag inte åker hem och solar på den långa håltimman istället, Jag hade sett fram imot vakna med "The voice" idag men det är inget så jag för nöjja mig med MTV. Nu ska jag snart gå till bussen, solen skiner för tredje dagen i rad, det är äntligen sommar. Jag har fortfarande leggins på mig, jag vill ha lite färg innan dem åker av ;D. Have a nice day! //Tilda

image49
Snygga Cameron, jag älskar hennes stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0