Heroes

Jag är läskigt trött, trött av att göra ingenting. Kom iallafall precis hem från centrum, stod jätte länge och höll i ett par shorts och en klänning men jag var inte säker på om jag verkligen ville ha något så det vart, ingenting! Det var väldigt vuxet och bra gjort av mig men jag ska gå ner i morgon igen och leta jag känner hur jag verkligen vill ha något nytt. Jag ska gå ner för att möta Mickis på hennes jobb om en timma men innan det tänker jag titta på "5ans" nya program exposed, ikväll handlar det tydligen om Britney Spears. Intressant att se vad det nya programmet är, om jag fattat det rätt handlar det om kända personers liv. Det kan ju vara väldigt intressant. Jag har tänkt att jag ikväll/natt också ska hinna se 3 avsnitt till av Heroes så jag ligger på avsnitt tio. Jag har fått någon himla heroes abstinens, jag kan inte sluta titta på det. Jag tror att det är någon slags saknad av mitt älskade OC som gör att jag på något fanatiskt sätt måste bänka mig framför datorn för att se något annat .Heroes är föresten en himla bra serie jag har vägrat den förut i protest men jag vart tvungen att ge med mig.
image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0