Heroes

Dagen idag, åkte till Sorunda och skulle kolla Heroes med Adde, Charlie, Suppe & Krille. Såg ett avsnitt gick till Lillan och köpte glass och bara satt och gjorde ingenting. Krille åkte hem. Gick till Charlie och tittade på "Alpha Dog" med Justin Timberlake, han är ju bara så himla vrååååål snygg. Jag satt bara där och mös av att se honom, sen var det ju en himla bra film. Åkte hem, var hemma 7. Satt och bara tog det lungt och funderade länge över allt och ingenting, tog sedan med mina funderingar och gick en promenad med Jessica. Vi tömde våra hjärnor och aggressioner. Nu ligger jag här efter att ha somnat till en film med syster. Ska snart gå och sova men tänkte spara lite extra på den här kvällen eftersom jag börjar jobba på måndag. Men även om jag ska göra annat är det dags att gå och göra någonting annat en stund.

Föresten: Tack för att du fick mig att inse att hur mycket man än stirrar på en telefon ringer den inte. Det tog ett tag att komma på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0