Lördag 9 student juni

God morgon, dagen efter avslutningen idag och även Nynäshamns student. Helt ärligt så är jag egentligen alldeless för trött och besviken/sur från igår för att egentligen orka gå utanför dörren idag. Gårdagen var alltså ingen direkt höjdare, men jag är ändå på något sätt glad att jag fick veta det. Men jag hade så här i efterhand bara velat sitta hemma med en bra film och dem man tycker om och bara mysa igår. Jag skulle behöva prata men det är studenten och vem vill förstöra en sådan glädje dag? Inte jag iallafall. Därimot känns det bra att jag inte behöver fundera mer och att jag äntligen vet hur jag ska bete mig, sanningen gör ont men den lönar sig i längden med andra ord. Sorgligt men sant.  

Även fast lusten inte finns till att gå utanför dörren så är det precis vad jag ska göra, hela dagen för att vara ärlig. Amanda tar ju studenten och vi har alltid haft våran speciella relation, mer som syskon än som kusiner. Är jätte glad för hennes skulld och tycker att det ska bli jätte mysigt att se henne så himla glad idag. Men nu måste jag börja göra mig i ordning, hann inte handla present igår så vi ska ner och göra det nu och sen bär det av mot utspringet som börjar klockan 12.00.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0