Måndag & Tisdag

Underbart solen skiner och det är varmt, nästan lite väl varmt för att vara någon annastans än på stranden i bikini och kunna bada. Igår var en bra dag, kom till skolan visade sig att vi inte hade något på hela dagen. Gick dock och åt mat och tittade på esteternas lunch show. Åkte sen till naprapaten och sen åkte jag och Emma in till stan. Inget shoppande för mig men Emma skulle handla student kläder och något till avslutningen. Var där inne och tittade och åt. Åkte hem med halv 6 tåget och Emma hoppade av hemma hos henne medan jag åkte vidare hem för att börja min städning. Slet ut allt ur garderroben och började städa. Lite senare kom Emma som bor här den här veckan och hon hjälpte mig att rensa lite. Det övergick sedan i klädprövning och dans. Runt 10 kom Adde på att han ville komma hit och vi på att vi ville det. Så hans bror skjutsade ner honom och han var nere runt 11. Kollade lite film och tv innan vi gick och la oss. Sov väldigt dåligt, det var väldigt varmt och trångt. Upp i morse när klockan ringde kolla lite MTV käka frukost och sen gick vi till skolan. Inget ansträngande den här dagen heller, gjorde ingenting om jag tänker efter varje lektion var ungefär 20 min. Hann inte blogga om måndagen så såg måndagen ut.

Nu ska jag iallafall fortsätta med min rensning då alla kläder ligger mitt på vardagsrums golvet och sen måste jag städa undan lite också. Vi hann inte riktigt plocka undan tallrikar och sådant i morse. Ikväll kommer det lite folk hit, ska bli jätte kul. Got to go //Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0