Nynäs grundskoleavslutning

Skolavslutning för grundskolorna idag, själv hamnade jag på Claras avslutning på Viaskolan. Hon var så himla fin, jätte fin klänning och ur fin i håret. Hon höll sitt tal skakands och gråtandes och det var jätte fint. Jag vart riktigt rörd och kände hur de där känslorna från förra året kom krypandes, man är lycklig och ledsen på samma gång. Nej nu är Clara i mina ögon större än vad hon var igår, vi ligger iallfall allihoppa på samma nivå i livet. Det tråkiga och seriösa gymnasiet.

image73
Världens bästa Clara!

Nej det var jätte fint idag på avslutningen och löjlig och känslig som man är så kände jag hur mina egna tårar satt som en klump. Ikväll ska jag gå ut en sväng. Träffa lite människor men den jag ser fram i mot mest att träffa är Victor, efter ett år så längtar jag som tusan. Det blir väll andra gången jag gråter idag isåfall. Nej nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning och sen ska jag hem till mamma och äta middag lite senare. //Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0