Sjukdom på ingång?

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag har sovit i 13 timmar och fortfarande kan jag knappt hålla ögonen öppna, huvudet verker, snoret rinner och halsen är tjock, snälla inte sjuk nu. Den här veckan hoppas jag ju på att det ska bli en bra vecka, min pappa åker bort vilket betyder att jag blir ensam hemma jag älskar det, det är hur skönt som helst. Dessutom jobbar jag ju också den här veckan (+ 2 veckor till efter det) jag har inte tid, råd eller lust att bli sjuk. Nu ska jag i varje fall gå och sätta mig på balkongen med min kycklingsallad som pappa köpt till mig! Tänkte läsa lite Modette och bara mysa i solen en stund. Ikväll behöver jag lägga mig i tid och städa mitt rum, gud vad tråkigt men gud så nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0