Tennis torsdag

Nu är det torsdag kväll, jag har precis ätit middag och nu sitter jag vid min älskade dator och fösöker planera vad som ska göras i helgen och så skriver jag en samhälls rest jag inte gjort. Slarvigt, but hey that's me! Skoldagen idg var extremt skön hade en lektion sen en spanska lektion på 10 minuter innan vi fick gå och äta. Gick med mina tennis buddies till teknik och satt där medan de jobbade och väntade på att vi skulle gå mot tennisen. Jessica kom också ner och så satt vi i sofforna och pratade, mys pys. Gick till tennis banorna och spelade mellan 12.30-efter klockan två. Jag var föresten inte lika grym som jag trodde på tennis men lite grym var jag nog? lyckades vinna med Emma mot Jess och Sara iaf en gång ;D. Efter tennisen gick jag till kvantum med Emma, Tessie & Adde, vi köpte drick och Emma & Tessie köpte melon som vi skulle sitta i cafeterian och äta. Inte bara lite kladdigt det var. Efter det hem och nu sitter jag här.

Idag har det varit ett himla tjat om stavfel:  rånna, gjärna, känna(tjäna), rönken och ja patetiska problem i den stilen. Kuul hare varit för jag gör sällan fel ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0