Degis torsdag

Jag är så grymt otroligt trött och seg det har jag varit hela dagen. Jag fick iallafall upp charlie imorse efter lite tjat eller jag fick honom att flytta sig till soffan och sova där så jag kunde välja på fler kanaler. Men han fick inte så mycket sovande, vi gick upp och åt frukost och gjorda eld, sen tittade vi lite på disney channel. Sen gick charlie och skulle slipa lister så jag la mig i soffan och halv sov och kolla på tv innan mathias kom ner med datorn och spelade ett musik spel som lät och skulle kolla tv han med, men sällskap är aldrig fel så jag ska inte klaga dessutom ser man aldrig mathias. På ellen show var det iallafall en as cool tant som var 102 år och hon körde bil, gick ut och dansade, spelade golf (slog en whole in one förra veckan) och så vidare, låt säga att både jag och matte var himla imponerade.  Så vill jag bli! Emil kom hem senare och charlie gav upp sitt slipande så där satt vi som fyra nötter i vardagsrummet och där satt vi hela dagen innan jag åkte hem och nu är jag hemma.

Har precis tagit en ipren nu väntar jag på att den ska börja värka, sen ska jag äta middag, ner till centrum med linda och sen hem och städa. Imorgon blir det lite halv körigt men så är det, party party!

& Sara babe, du är en av de närmsta såklart det är jätte trist att du inte kan komma imorgon men det kommer fler gånger! Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0