Onsdag

Jag börjar dagens första inlägg med att tala om att jag har jordens mysigaste pojkvän! Av ingen speciell anledning just idag, det är bara så varje dag!

Idag har jag iallafall varit i skolan, åkte buss med Gaby och Stina till skolan imorse. Hade matte och foto där vi fick framkalla våra bilder till riktiga kort, skit ballt och jätte roligt. Efter det åkte jag, Linda, Linda, Matilda & Elin ner till centrum och fikade. Jag av vek dock efter en stund eftersom jag har lite att ta tag i och  därbland räknas naturkunskaps provet på fredag, måste, måste, måste börja läsa på det & så måste jag göra engelskan, textkom och spanskan, gosch det var tydligen mer än jag trodde!

Time to get working, innan det blir Greys! Bye.
Puss Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0