tretton snart trettio

Jag har en grym grym grym huvudvärk. Jag orkar knappt hålla huvudet uppe, dessutom är jag sjukt trött. Jag slutar ioförsig om 10 minuter, då ska jag och charlie ta bussen hem till mig och hämta saker och sen ska vi åka hem till charlie där jag ska försöka plugga lita matte och titta på "13 going 30" jag tycker mycket om den filmen, just så som hon lever sitt liv som vuxen och då menar jag mer arbetet och livsstilen är så som jag vill leva om 10 år.

Suppe ska laga mat hemma hos charlie ikväll säger han, det blir väldigt intressant. Jag vet inte riktigt vad det blir för kul när Suppe får hela ansvaret dock vet jag vem det är som kommer få diska, moi! Jag har redan talat om för honom att om han stökar till där jag gjorde ett så fint jobb igår (idag är jag inte på städ humör) så kommer han få slicka på disktrasan, samma sak gäller emil.



  
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0