Spring feelings

Jag har för en stund sen av njutit årets första våffel middag, det var hur gott som hellst. Under middagen läste jag Sofies mode, en underbar tidning för bara 15 kronor varje måndag, den är värd vartenda öre jag kastar mig över den i affären på måndagar.

Idga har jag mått pyton, himla tjej värk det är så hemskt att vara tjej en gång i månaden, då vill jag bara dra täcket över huvudet och sova hela dagen nämnligen... killar kan inte ens försöka förstå hur dåligt man kan må. Dessutom rinner det som satan i mina ögon och kliar, allergi mot vad?

Förutom en himla massa sjukdom så pågår det värstädning på Strandvägen det har det gjort hela dagen och det pågår fortfarande. Det är just nu altan/brygg tvättning som det sysslas med så att ute möblerna snart kan komma ut på bryggan i solen, gud vad jag längtar till vi kan sitta där ute och dricka sliskiga drinkar tjejer.





Kommentarer
Postat av: mickis

sliskiga drinkar med palle och nettan låter som en sommar det! så vi blir alldeles sådär odrägligt fulla.. det är ju inget vi inte gjort förr ;)

2008-04-21 @ 21:28:42
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: Jess

åh de låter toppen =)
jag bjuder in mig själv om inte annat ;)

2008-04-21 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0