Tilda the traveler

Onsdag underbara onsdag. Var i Haninge idag efter skolan med Nettan och köpte alla hjärtans dag present (en dyr sådan men han är värd den) och lite andra saker, under shoppandet får jag ett telefon samtal av min mormor som undrade om hon fick bjuda mig på en resa på sportlovet! UNDERBART!
 
Men nu blev jag helt plötsligt en väldigt upptagen kvinna och vet inte hur jag ska hinna med:
Resa
måndag - onsdag, jobb
onsdag - söndag, Åsarna.

Tusan hur ska detta gå, det värsta är att jag får välja helt själv vart jag vill åka och jag är sugen på New York och då går inte planeringen ihop eftersom New York kräver en måndag och då kan vi inte åka till Åsarna och åhh nu vet jag inte, mormor och jag ska boka något imorgon så vi får se hur det löser sig sen, hoppas hoppas hoppas allt går ihop, jag hoppas vi kan åka nästa helg det vore det ultimata men då kan det inte bli New York, suck varför allt på samma gång!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0