Borta bra men hemma bäst?

Nu har jag varit ute i skärgården i två dagar, det har varit super mysigt och jätte roligt. Det är så otroligt vackert att det inte går att förklara och mina vänner är underbarast. Jag kan dock konstatera att sova i tält inte är min grej som alla vet så är jag väldigt bekväm av mig på det sättet, lutande tält och rygg ont är inte min grej. Jag har iallafall haft underbara dagar, jag har älskat att sola, bada, slappa, prata, busa och dela kylväska med er, ni är great!

Nu ska jag duscha av mig sanden som jag har över hela min kropp och smörja in mig med body lotion, om det inte är så att jag deckar i sängen efter det så kommer bilder från båtresan upp! Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

give us some pictures, babe ;)

2008-07-25 @ 22:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0