Jag är en gnäll tantilura

Just nu känns livet så där meningslöst och hopplöst. Jag sitter i ett rum där termometern visar 27 grader inomhus, jag ser hur barnen badar i hamnviken, jag har 38 graders feber och ont i hela kroppen... jag har tre dagar kvar att jobba, ska det aldrig ta slut?

Dagarna går så fruktansvärt långsamt! Det är inte så att jag vill sluta jobba för jag inte tycker om mitt jobb här ute för det gör jag verkligen men det är ett tungt jobb och kanske inget för mig, jag vill mest sluta bara för att kunna ligga i solen och inte passa tider.. inte på kvällarna heller.. resa bort.. det saknar jag, fem veckor blev faktiskt lite väl mycket mer än jag klarade av tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0