Snabb rapport

Det bästa med mitt jobb är den goda maten och allt annat mumsigt, men den sämsta sidan med mitt jobb är att jag gått upp 1,5 kg sen jag började jobba här, nu blir det inget mer fika bröd till tre fikat & nästa vecka, som är min sista ska jag gymma och äta torra rån när alla andra fikar, förutom på fredagen för då ska jag bjuda på tårta.

Igår körde jag bil i två timmar, alla lever och jag & bilen också.

Idag var det mackispudding, åt inte så mkt, bläsch.

Jag har skalat och rivit morötter idag, jag är helt orange om hela händerna. Jag ska på kalas och sen grilla hamburgare, story of my life, hallelujah för helg!




Kommentarer
Postat av: mickis

nada än så länge, någon idé?

2008-07-11 @ 14:13:09
URL: http://visions.blogg.se/
Postat av: My

Hej gumman

jag kan alla dagar efter den 25 förutom 28för då ska jag till doktorn:)



Kramar och pussar saknar dig med!!

säg till om ni ska göra något någon dag som jag kan vara med på :D

<3

2008-07-11 @ 16:26:44
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0