The not so starving Girl gang

Nu är jag hemma, mätt och belåten. Har varit hemma hos mormor och ätit middag efter en trevlig dag i stan. Har druckit lite vin och pratat om framtiden, körkort, utomlandsstudier, studielån och studenten, det är inte långt borta, om ett år kanske jag är på väg bort här ifrån? Tanken gör mig både lycklig och skraj på samma gång.. men vi tar allt som det kommer, ett år kvar.

Imorgon sticker vi tjejer ut i skärgården till fredag vilket ska bli helt underbart mysigt och skönt i värmen. Med tanke på hur mycket vi har handlat idag så lär vi ju knappast svälta ihjäl om jag säger så.

Tillbaka på fredag, på lördag blir det utgång, jag är enormt taggad, någon mer än jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0