Some pics

Här om dagen var det som sagt halloween fest, oh vilka förberedelser det var. Super stressad var bara förnamnet av vad jag var hela dagen, benen, armarna och huvudet jobbade i 200, när det var dags för middag kunde jag knappt sitta still. Bar iallafall av till sorunda för andra gången för dagen vid sju och oj vad fint det hade blivit i lokalen och oj vilken spoooooky känsla. Festen var kul, mycket dans och skratt, en hel lyckad kväll för min del med kanske lite för mycket dricka som slutade med ett elände, men det är sånt man får leva med. Kom hem vid fyra hade en jätte läskig natt pappa sa att det kallades sömnparalys, kroppen sover men huvudet är vaket effekten blir att kroppen känns förlamat och huvudet helt friskt, det var helt klart obekvämt och riktigt hemskt. Antar att det var denna hemska grej jag råkade ut för.. jag ska aldrig mer dricka så mycket jag har drömt mardrömmar om det sen det.

Dagen efter mådde jag som jag förtjänade, men jag gick upp tidigt (sov jag ens?) och sen åkte jag till sorunda och städade medan mickan åkte hem. Det var fruktansvärt stökigt, helt sjuuuukt och jag mådde sååå dåligt men mina vänner är underbara det går att genomföra till och med något sånt med dom. Efter städningen vandrade vi i ös regn till bussen som tog mig hem till sängen.

Sen halloween festen har jag bara jobbat och jobbat. Imorgon är min sista dag jag ska fira med champagne, så känns det ungefär. Igår fyllde min lillasyster förresten fyra år, min sötnos, ska lägga upp lite bilder på henne och lite mer från halloween när min kamera är tillbaka från mamma vilket borde vara imorgon eller måndag.

En liten snabb spolning på mina senaste dagar, nu ska jag vila och mysa med min pojkvän som jag verkligen verkligen älskar, är inte kärlek det bästa?


De tre vännerna och tilda, jag var så här glad nästan hela kvällen och bara mös.

Marran och jess looked great as usually

Två araber ( marcus och adde) min partner in crime Johan Garpsäter & min älsklings pirat Sassie

Just dance!

Salig blandning; Ängel, katt, pirat, arab och rosa bebbe?
Fotograf: Tim Knutas (visst är 3D bilderna kul och annorlunda?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0