In studenthell

Idag är vi mer positiva än någonsin. Startade dagen med att försova oss! Stressade iväg i kylan (fyfan vad det är kallt här). Skjutsade Mikaela på cykeln, höll på att dö av ansträngning. Cyklade fel. Blev guidade av en man i svart kostym. Fick punktering på cykeln. Fick stressa ännu mera. 10 minuter kvar. Gav upp cykeln. Kom fram till skolan. Gick till fel hus. Fick panik. Kände hur panikångesten höll på att bryta ut. Kom till slut rätt. Kollade runt i klassrummet. Konstaterade att jag kommer få sitta själv. Kom bredvid en ensamstående mamma med lärarutbildning. Tappade hoppet.

Sitter nu och fikar med Mikaela. Pustar ut. Har konstaterat att vinflaskan till kvällen kommer att vara slut. Mamma, pappa och Henrik om jag ringer hem ikväll och är as full, då vet ni varför? Kan ni klandra mig efter denna dag? Är det konstigt att man inte är så himla positiv, nej jag tänkte väl det, idag kan tamme fan ingen klandra mig, ingen, förstått? 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Många inlägg och mkt uppdattering. Det tycker vi om!

2009-08-19 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0