På bättringsvägen

Jag kom hem i torsdags mot min vilja, så nu är jag i Nynäs igen.. här vill jag faktiskt inte vara eftersom jag tycker det är helt okej med ensamheten och allt nu i gävle, jag börjar sakta men säkert trivas och dessutom var ju planen att jag skulle komma hem nästa helg, så nu får vi verkligen se hur det blir med det.

Igår åkte jag och mamma till doktorn, jag har fått en ny influensa (inte svin) som har fått ett rejält genombrott den här hösten. Doktorn ordinerade sömn och vila men sa också att det var bra att få lite frisk luft. På dagen åkte jag därför hem och sov framför filmen "Män som hatar Kvinnor" som var sjukt bra. På kvällen följde jag med min pojkvän och Anton till ishallen en sväng vilket inte var smart, blev kall och allt blev värre. Åkte hem och när vi kom hem hade jag så ont i lederna att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och hostan var inte lindrig. Nu har jag därför fått nya direktiv, inget spring fören jag känner mig 100%, det är ju så svårt, jag kan inte ligga/sitta still.
Som tur är har febern iallfall gått ner rejält till 38,8... jag känner mig pigg som en nötkärna om man jämför med onsdag/torsdag. Jag vet inte exakt när jag åker tillbaka till Gävle, hoppas på måndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0