That's a tough one - Marie Carlsson

Till våran älskade Jess Pess, love of our life, detta är till dig och för dina ögon (+ för de som orkar) ENJOY!

Hej hej hallå! Sju år har gått sedan vi första gången träffade Jessica Ljungberg! Hon var sådär söt, med mörkt hår och brun/gröna ögon, sedan dess har vi varit vänner, oskilljaktiga!

Nu har det gått två veckor sedan Jessica åkte och lämnade oss för USA, vi saknar henne djupt. Tänk att hon bytte oss mot feta Amerikaner, pizza nights, Mc donalds och bio med Brassen Gaby (vi är inte bittra). För en stund sedan hade vi webcam på msn, det fungerade inte alls. Miffo Marie satt mest och gormade om att hon ville se mer och att Jessica var "Så vacker", Jess svarade med "tack smöris". Den underbaraste av oss alla försökte fixa skype på den inte lika underbaras dator, det gick precis som med webcamen, inte alls, hon stängde ner skiten.

Nu har Miffo Marie gått hem, Mickis har klätt av sig och här sitter jag med halsduk, Sverige är grymt, händer bara här.

Jess våran vän update om helgen och livet i Nynäshamn (som inte är lika kul utan dig); Billigt godis på Kvantum gick före Bartömning på Freja, Marie ska springa tjejmilen, Mickis har skaffat två nya bästisar, Mitt liv allmänt suger... Det är som det ska, livet i nynäshamn alltså, remember we are inte bittra.

Snart ska det sussas, godiset är slut, murran är på freja inga breaking news, camilla besöker ständigt biografen och operan, hell yeah.

Sverige har också varit över förväntan i FinnKampen, otroligt! Det ska faktiskt till och med bli badväder i September. Coop forum går jätte bra enligt chefen, anställda gråter ut i världsbladet enligt insändare. Ilja Batiljan (?) ska ersättas, han har sagt upp sig, den stora frågan, kan det bli en kvinna som ersätter honom? Idag var det skärgårdsmarknad, finns det ens så mycket människor i hålan? Sa vi att det var bartömmning på Freja? Och billigt godis förståss? Det skit bra hockeylaget i Nynäs, a-laget som ska vinna allt och gå upp i allsvenskan, har förlorat varje match och btw någon har bränt ner Nynäs hockeys spelarhotell på Kvarnängen, ditt hotell verkar stå kvar! Kriminaliteten i Nynäshamn är enormt stor just nu, vad gör polisen? Käkar gratis mat utanför Nilssons köttbod på skärgårdsdagen, bara i nynäshamn. Lidl har blivit rånat och så har det blivit höst i norra Sverige, här får vi vänta till 14 september, trevligt. Tilda och Bulan har enligt ryktena gjort slut, allt baseras på tildas facebook status "I ett öppet förhållande", facebook är DÖDLIGT seriöst, där får man inte göra fel inte! Marie pratar Svenska i Portugal med en irländare "Vet du vad chokladen där borta kostar?" är du förvånad, hon vart väl i extas? Mickis har gått på friskis ensam... camilla var på bio... Tilda blev hämtad i Gävle efter bara ett dygn där... Allt är som det ska, you gotta love life?

Tilda ska gå hem nu, mickis ska fortsätta att klä av sig, hon jobbar förresten sista dagen på konsum imorgon, en stor förlust för Konsum som hon så fint själv säger.

Hur har du det i USA? Hörde att du har skorna på dig inomhus, hur går det? Vi bettar på att du tar av dig dom när du kommer till dig, hur skulle det annars gå Charlotte?

Det känns tomt här hemma utan dig, vi saknar dig. Saknade dig ikväll när vi satt på facebook och gnällde på allt och alla, som vanligt. Saknade dig när vi åt godis så vi nästan spydde. Ja du ser ingenting förändras? Och juste, det heter inte blandgodis, det heter lösviktsgodis!

Nej nu ska jag faktiskt hem, vi älskar pussi snutt gull vi väntar på dig när du kommer hem, saker och ting lär knappast förändras, förutom att Marie kanske befinner sig i Nynäs, Tanzania, Bali, Norge... eller något annat ställe, mest troligt? Nynäshamn.

Nu är klockan mycke, magen skriker, inte efter godis, snarare vill den skita ut skiten. Det var det här vi la resten av kvällen på. Du ska bara veta, det tog tid, efter hälften försvann allt, så vi fick börja om, trogna som vi är.

Nu är det bye bajs som gäller, puss puss puss puss älskar dig.


Miss you, take Care
Love Matilda and Mikaela.


Kommentarer
Postat av: jess

alltså är ni för underbara eller är ni?? =)

allt verkar vara som vanligt me er, vilket glädjer mig! men whats up with nynäs?!

varför har Iljan sagt upp sig?

hade dom hunnit bygga upp hockeyhotellet redan?

varför blev du hämtade efter ett dygn?

haha jag hörde om erat "öppna förhållande" innan jag åkte, så de blev alltså en big deal? =P

jag har de toppen här, ni kan inte föreställa er. jaa här har man skor på sig inomhus, så jag bor i princip i mina flipflops. å jaa ibland tar jag av mig skorna nere hos mig, men faktiskt inte alltid! mest på kvällarna när jag fixar mig inför sänggåendet. DESSUTOM är jag mer som carrie å inte charlotte!! ;)

men jag älskar er ändå! saknar er oxå. å jag saknar BLANDGODISET =D

pussar å kramar!

2009-08-30 @ 04:08:02
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är vi :)

hahah ääh det är bara nynäs. ilja ska sikta mot högre höjder, landshövding eller nån annan skit..

hah det skulle ha invigning nästa vecka, antar att det tar lite längre tid.

hon var dödssjuk och mhm skvallret går som vanligt :)

hahaha åh vad jag saknar dig min sköna! du är underbar :) <3<3<3 men det där med blandgodis får du lägga ner...

2009-08-30 @ 10:28:25
Postat av: mickis

ja det är vi :)

hahah ääh det är bara nynäs. ilja ska sikta mot högre höjder, landshövding eller nån annan skit..

hah det skulle ha invigning nästa vecka, antar att det tar lite längre tid.

hon var dödssjuk och mhm skvallret går som vanligt :)

hahaha åh vad jag saknar dig min sköna! du är underbar :) <3<3<3 men det där med blandgodis får du lägga ner...

2009-08-30 @ 10:28:50
Postat av: m

Hahaha.. ja är tamefan bara en hackkyckling för er.. Tur att ni har mig fina DAMER. Jag sprang som tusan idag om ni mot förmodan vill veta. Jag kommer inte bli kvar här era muppar. Fan äckelmänniskor ni får inte hålla på och fippla ihop såna här blogginlägg. Man blir ju fan förstörd. En tår i ögat. (jag skriver inte långsamt, ja skriver med stil) LOVE FROM M

2009-08-30 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0