Dan före dan, före dan, före dan före dopparedan..

Imorse när jag vaknade kom jag knappt ur sängen... Hade så fruktansvärt ont i min väldigt klena rygg (som jag kanske borde köra sjukgymnastik på igen). Det var hemskt att försöka komma upp ur sängen.. ville bara ta två ipren och sen dra täcket över huvudet och sova vidare men så blev det inte... Spenderade första halvan av dagen med sånt där jobbigt som man måste göra när man flyttat (fel tv abbonemang, säga upp abbonemang, internet, telefoner.. osv). Åkte sen till Strandvägen och duschade och fixade lite. Nu har jag precis burit 15 kartonger från förrådet upp i lägenheten, kanske inte jätte smart pga hur ryggen mår just idag men jag vill bara ha saker gjort. Imorgon ska jag dock bara göra roliga saker hela kvällen och eftermiddagen så som baka och fixa med småsaker. På förmiddagen därimot blir det Packa kök på Strandvägen, tvätta och städa hall, livet är bra himla underbart ibland va?!

Här i Nynäs är det förresten helt sanslöst mycket snö, blir lika chockad varje gång jag kikar ut. Nu måste jag sätta fart, ingen rast, ingen ro. Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0