Onsdag 23.34

Idag har jag fikat med två fina töser i snökaouset, usch det blåste verkligen storm, höll på att blåsa bort den korta vägen från bilen till Thorssan.

Nu är det bara åtta dagar kvar till jul, imorgon bara en vecka, kan inte riktigt förstå det, hjälp nu är det nära! Känner mig super stressad över nyår också, egentligen tycker jag inte att det är en jätte speciell kväll, men jag vill ju självklart göra något kul, frågan är vad och med vilka? Har varit så skönt att inte varit hemma denna kväll de senaste åren, tror senast jag var hemma över nyår var typ 2005, annars har jag varit i Åre varje år, underbara, underbara Åre... underbara nyårstraditioner.. varför ska allt bra komma till ett slut? Förra året spenderade jag nyårsafton i likadan pyjamas som Felicia inomhus (då det var snöstorm ute) med god mat, chips, godis, dryck och en massa dans från min och Felicias sida.. åh älskade fjällen. Men det finns ingen anledning att inte ta till vara på denna nyår och göra något kul, nej kul ska jag ha. Jag har ju faktiskt funderat på att bjuda hem folk, spela hög musik, störa min grannar och skjutsa raketer från balkongen på sandhamn, det låter ju inte helt fel det heller, right ?

Imorgon ska jag åka till stan igen, sista gången innan jul, det blir inte något mer sen, eller jo till helgen för att handla julgranspynt och säng men det räknas inte riktigt. Ska köpa mina två sista julklappar och en klänning till julafton som sällskap har jag min bakfulla kusin, det ska bli mysigt.

Nu måste jag verkligen göra klart tentaplugget för idag, sista blir imorgon, snart klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0