Mörk söndag

Jag somnade verkligen till ordentligt, var så super trött att det inte var sant. Nu är jag dock vaken och tänker lgå ut i soffan och sätta mig och se en film, det är ju så mysigt i mörkret. Det är super trist väder ute, det suger att det varit mörkt precis hela dagen, man blir ju inge extra trött då heller..

Den här helgen har varit bra och väldigt lugn, man behöver verkligen det ibland! Den kommande veckan blir dock hårdare och jäktigare. Nästa helg är redan sönderplanerad, med bara roliga saker såklart, det blir Petter med baby mfl på fredag och julbord och en massa mys på lördag, på söndagen ska jag ta igen mig.. härligt, jag längtar redan! Denna vecka har jag också en examinationsuppgift att lämna in, vi ska flytta och jag går två dagar i skolan, det är inte allt för roligt men det är bara så det är, punkt.

Nu ska jag försöka hitta en snygg partklänning till nästa fredag, det blir nätshoppa, det är de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0