Drömma kan man alltid

Oj vilken lång dag! Imorse gick jag upp runt halv åtta, klädde på mig och gjorde mig i ordning, åkte sedan till Jorbro för att hämta upp Stina och sen åkte vi till IKEA. Spenderade några timmar på IKEA. Vi åt, tittade, shoppade och myste. Åkte hemåt efter IKEA åkte då förbi Sorunda för att lämna saker och sedan ner till Nynäs och nya lägenheten. Packade upp sakerna jag köpte och så satt vi bara och pratade lite, vi åkte sen till sjukhuset för att Stina skulle vaccinera sig.

Efter det åkte vi och handlade ingredienser till en kycklingwok och sen åkte vi hem och lagade till den, vart jätte gott! Vi fick kasta i oss maten för att hinna hem till Familjen Hellman innan klockan kvart över sex. Henkan släppte av oss där och sen så var Perra och Ulrika så snälla att dem lät oss åka med dom till Trångsund för att titta på A-lagsmatchen då vi fått för oss att vi ville det under dagen. Så vi åkte med dom till Trånkan och kom dit precis när matchen började. Det var en väldigt seg match, var egentligen bara sista minuterna som var bra på hela matchen, alla bubblade av åsikter efter matchen som vi hann dra igenom i bilen hem! Stinis hoppade av vid Plantshopen och dom släppte mig vid ishallen då Henkan var där! Jag och Marcus har suttit och triggat varandra på utomlandsresor resten av kvällen, ser ut som vi åker på lördag.. jag, bulan, marcus och . . .? En vecka till Teneriffa, grymt, tänk om det vore sant bara... men drömma kan man alltid.

Tack sötis för en väldigt bra dag, du är grymt mysig!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas de är jag som är sötis :D

2009-12-06 @ 15:29:04
URL: http://slumpadetankar.blogg.se/
Postat av: tilda

Klart det är du som är sötis! Vem tusan skulle det annars vara ;) <3

2009-12-07 @ 14:16:05
Postat av: Stina

Mackan? ;)

2009-12-14 @ 19:38:58
URL: http://slumpadetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0