Godnatt!!!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hittade en fin klänning att ha på mig på julafton
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var mitt uppe i min skönhetssömn
Vad gjorde du för 15 min sedan: Duschade.. jag skulle ju sova?
Det sista du sa högt: "Du kan ställa den där, nattis, hejdå" när Mackan frågade vart han skylle ställa skyffeln efter att han skottat.
Det senaste någon sa till dig: Typ "Hejdå baby, tack för ikväll!" - Stina 
Vad har du druckit idag: Cola och vatten
Vad var det senaste du åt: Oj hjälp... en toffifee klockan runt klockan 4
Vad var det senaste du köpte: En julklapp till mamma och julgranspynt på Rusta
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Det yr snö, är kallt och blåser... MYCKET.
Godaste glassmaken: Hmm.. sån där vaniljglass med jordgubbs "sylt" i.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror faktiskt inte det... inte alls.
Sover du tungt: Inte direkt jag vaknar av att mobilen i rummet brevid vibrerar.. typ.
Drömmer du mardrömmar: Nej inte ofta alls, bara när jag är full.
Trivs du med ditt jobb: Haha önskar jag hade ett?
Favoritklädsel: Skinnjacka, vardaglig tröjklänning, snygga leggins och converse.
Favoritlåt just nu: All julmusik som går att hitta
Vad ser du om du tittar till höger: En upprivenf flyttkarton
Vad gör dig glad just nu: Åh hjälp... mina fina vänner, familj, släkt, att det är jul om några dagar!
Vad ska du göra härnäst: SOVA!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: GLAD, GLADARE, TILDA.
Favoritgodis: Lakrits
Kläder just nu: Pyjamasbyxor och linne
Sommarplaner: Vet knappt vad jag ska göra imorgon?!
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Jag är antagligen så omusikalisk man kan bli, så inget och aldrig.
Morgon eller nattmänniska: Kolla klockan nu?
Vad är viktigast för dig: Att alla har det bra.. mina vänner, min familj och min pojkvän, så länge de är glada är jag det.
Är du kittlig: Inte så lite heller!
Snarkar du: Snarkandet står min pojkvän för.
Stjärntecken: Vattuman, modig.
Längtar du mest efter just nu: Juuuul, juuul, stråååålande juuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0