Lördag natt

Efter klapp inslagningen var jag hela eftermiddagen med Felicia, vi var ute i skogen på uppdrag granris, pulsade fram i maaaaaaaaaaaassor med snö för det där granriset, men fint vart det. Åkte först till lägenheten och fixade tillsammans och sen hem. Efter att vi städat och tvättat en massa så satte vi oss ner och tittade på Happy Feet & Shrek. Sen skrev marcus till mig och frågade om jag ville vara med honom och stina vilket jag självklart ville. Så runt åtta kom dem hit och sen har vi bara legat som en stor klump i soffan hela kvällen alla tre medan bulan sprungit fram och tillbaka. Vi har tittat på filmer och tv, pratat bort filmer..börjat om, brottats, retats med varandra och bara myst en massor! Dom åkte hem för en stund sedan och fick i stort sett skotta sig ut. Det var super härligt att vara med två favoriter ikväll, ni är bra. 

Nu ska jag faktiskt sova, imorgon är det flyttningsdags, kan vara sista natten jag spenderar här på Strandvägen.. någonsin, det känns lite vemodigt men ändå bra. Godnatt hjärtisar.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0